TWOJA MARKA W PATCHWORK
- Chcesz stworzyć i rozwinąć swoją markę?
- Szukasz dodatkowego miejsca sprzedaży swoich produktów?
- Masz sklep internetowy, a brakuje ci showroomu?
- Marzysz o własnym sklepie, ale nie chcesz podejmować dużego ryzyka inwestycyjnego?
Dołącz do nas! Pachtwork Concept Stores jest dla Ciebie!
Jak to działa?
Kontaktujesz się z nami, weryfikujemy Twoją markę, proponujemy najlepszą lokalizację, podpisujemy umowę na dogodnych warunkach, dostarczasz nam asortyment i już! (przy Start-upach i sklepach internetowych, które otworzyły pierwszy „żywy” sklep).
To my zajmujemy się umowami najmu z Centrum Handlowym, aranżacją sklepu, rekrutacją i szkoleniem sprzedawców, ekspozycją, sprzedażą, fiskalizacją i dodatkową promocją Twojego asortymentu.
Proste! Nie ponosisz kosztownego ryzyka otwierania sklepu, długotrwałych negocjacji, problemów logistycznych czy personalnych, a umowa z miesięcznym okresem wypowiedzenia sprawia, że po prostu warto spróbować.
CO ZYSKASZ?
- Nowe miejsce sprzedaży i promocji swojej marki
- Niewielki koszt najmu za miejsce w Centrum Handlowym
CO OFERUJEMY?
- Meble ekspozycyjne i pełne wyposażenie sklepu
- Obsługę sprzedażową
- Pełną fiskalizację wraz z miesięcznymi raportami sprzedaży
- Promocję asortymentu marek i samego sklepu na nośnikach Centrum Handlowego oraz w mediach społecznościowych (w zależności od lokalizacji)
CZEGO OCZEKUJEMY?
- Adekwatnego asortymentu
- Regularnych dostaw
- Aktywnej promocji sklepu w mediach społecznościowych i innych kanałach promocji marki
- Stałego kontaktu ze Sklepem
TWOJA MARKA - KORZYŚCI
W zakresie prowadzonego biznesu:
- Otwarcie sklepu w Centrum Handlowym - test nowej lokalizacji pozwalający zbadać potencjał sprzedaży w CH bez ryzyka zawierania długoterminowych umów najmu i podejmowania ryzykownych w dłuższej perspektywie zobowiązań finansowych
- Okazja do pozyskania i utrzymania większej liczby klientów
- Omni-Channel Retail – zwiększenie dostępności produktów we wszystkich kanałach dystrybucji, wzrost globalnej konwersji (przy Start-upach i sklepach internetowych, które otworzyły pierwszy „żywy” sklep
- Możliwość testowania lokalizacji przed otwarciem własnego sklepu
W zakresie komunikacji marketingowej:
- Wizerunkowe – wypełnienie istniejącej luki rynkowej – Pop-Up Store, niekonwencjonalne sklepy ze starannie dobranym tematycznie asortymentem