TWOJA MARKA W PATCHWORK

  • Chcesz stworzyć i rozwinąć swoją markę?
  • Szukasz dodatkowego miejsca sprzedaży swoich produktów?
  • Masz sklep internetowy, a brakuje ci showroomu?
  • Marzysz o własnym sklepie, ale nie chcesz podejmować dużego ryzyka inwestycyjnego?

Dołącz do nas! Pachtwork Concept Stores jest dla Ciebie!

Jak to działa?

Kontaktujesz się z nami, weryfikujemy Twoją markę, proponujemy najlepszą lokalizację, podpisujemy umowę na dogodnych warunkach, dostarczasz nam asortyment i już! (przy Start-upach i sklepach internetowych, które otworzyły pierwszy „żywy” sklep).
To my zajmujemy się umowami najmu z Centrum Handlowym, aranżacją sklepu, rekrutacją i szkoleniem sprzedawców, ekspozycją, sprzedażą, fiskalizacją i dodatkową promocją Twojego asortymentu.
Proste! Nie ponosisz kosztownego ryzyka otwierania sklepu, długotrwałych negocjacji, problemów logistycznych czy personalnych, a umowa z miesięcznym okresem wypowiedzenia sprawia, że po prostu warto spróbować.

CO ZYSKASZ?

  • Nowe miejsce sprzedaży i promocji swojej marki
  • Niewielki koszt najmu za miejsce w Centrum Handlowym

CO OFERUJEMY?

  • Meble ekspozycyjne i pełne wyposażenie sklepu
  • Obsługę sprzedażową
  • Pełną fiskalizację wraz z miesięcznymi raportami sprzedaży
  • Promocję asortymentu marek i samego sklepu na nośnikach Centrum Handlowego oraz w mediach społecznościowych (w zależności od lokalizacji)

CZEGO OCZEKUJEMY?

  • Adekwatnego asortymentu
  • Regularnych dostaw
  • Aktywnej promocji sklepu w mediach społecznościowych i innych kanałach promocji marki
  • Stałego kontaktu ze Sklepem

TWOJA MARKA - KORZYŚCI

W zakresie prowadzonego biznesu:

  • Otwarcie sklepu w Centrum Handlowym - test nowej lokalizacji pozwalający zbadać potencjał sprzedaży w CH bez ryzyka zawierania długoterminowych umów najmu i podejmowania ryzykownych w dłuższej perspektywie zobowiązań finansowych
  • Okazja do pozyskania i utrzymania większej liczby klientów
  • Omni-Channel Retail – zwiększenie dostępności produktów we wszystkich kanałach dystrybucji, wzrost globalnej konwersji (przy Start-upach i sklepach internetowych, które otworzyły pierwszy „żywy” sklep
  • Możliwość testowania lokalizacji przed otwarciem własnego sklepu

W zakresie komunikacji marketingowej:

  • Wizerunkowe – wypełnienie istniejącej luki rynkowej – Pop-Up Store, niekonwencjonalne sklepy ze starannie dobranym tematycznie asortymentem
concept store twoja marka polskie marki odzieżowe polscy projektanci